Training | Mindfulness en meditatie

Zoek op Thema Online cursussen
Voor wie Volwassenen en Ouderen
Ontwikkel jezelf Leer, Doe

Leer Online en blijf je ontwikkelen

Wil je werken aan je persoonlijke ontwikkeling? De online Bibliotheek stelt gratis online trainingen beschikbaar voor heel Nederland. In totaal kun je kiezen uit meer dan 30 trainingen onderverdeeld in 6 thema’s. Dit zijn de trainingen van het thema ‘Meditatie’.

Kies uit 4 podcast-trainingen

• ‘Neem een zenspresso' is een meditatie van drie minuten die je 'in je broekzak' kunt meenemen. De podcast start met de aandacht breed, concentreert in het midden en eindigt weer breed.
  • In 'Vijf velden van aandacht' ontdek je dat je altijd en overal kunt mediteren.
  • Volg de sensaties van de ademhaling in de meditatie 'Aandacht voor de ademhaling'.
  • ‘De lichaamsverkenning' is de bodyscan, een 'klassieker' in de beoefening van mindfulness. Je verkent met open en vriendelijke aandacht gewaarwordingen op het hele lichaam.

Gratis voor leden en niet-leden

Vraag toegang aan met het formulier hieronder of stuur een app naar 06 11 95 00 21. Zodra het formulier verzonden is, ontvang je binnen één werkdag een e-mail met je inloggegevens.

Word lid & kies uit 160 cursussen!

De trainingen zijn zowel voor leden als niet-leden van de Bibliotheek. Ben je geen lid maar wil je naast bovenstaande cursussen nog meer trainingen volgen? Leden kunnen kiezen uit 160 cursussen uit 14 thema’s (bekijk het overzicht). Meld je rechtsboven aan via ‘Word lid’.

Ook interessant: