Training | Gezondheid, bewegen, slapen

Zoek op Thema Online cursussen
Voor wie Volwassenen en Ouderen, Jeugd en Jongeren
Ontwikkel jezelf Leer, Doe

Leer Online en blijf je ontwikkelen

Wil je werken aan je persoonlijke ontwikkeling? De online Bibliotheek stelt gratis online trainingen beschikbaar voor heel Nederland. In totaal kun je kiezen uit meer dan 30 trainingen onderverdeeld in 6 thema’s. Dit zijn de trainingen van het thema ‘Gezondheid’.

Trainingen over gezondheid, bewegen en slapen

• 'Mijn eetgedrag en leefstijl': in deze e-learning breng je jouw eetgedrag en leefstijl in kaart. Zo weet je welke veranderingen er nodig zijn.
  • In de e-learning 'Gezond gewicht berekenen' leer je hoe je je (streef)gewicht nauwkeurig vaststelt. Handig, bijvoorbeeld als je wilt weten of je gewicht bij je lengte past of als je wilt afvallen.
  • 'Wat is slapen?' In deze e-learning leer je wat slapen betekent, welke slaapfasen en slaapcycli we kennen en wat goed slapen je oplevert.
  • In de e-learning 'De basis van training' leer je hoe je een (beweeg)training kunt opzetten en met welk doel. Welke voedingsstoffen heb je nodig als je intensief sport? Dit en meer leer je in de e-learning 'Sport en voeding'. En tot slot kun je ook het webinar volgen 'Je lichaam liegt nooit'.

Gratis voor leden en niet-leden

Vraag toegang aan met het formulier hieronder of stuur een app naar 06 11 95 00 21. Zodra het formulier verzonden is, ontvang je binnen één werkdag een e-mail met je inloggegevens.

Word lid &  kies uit 160 online cursussen!

De bovenstaande trainingen zijn zowel voor leden als niet-leden van de Bibliotheek. Ben je geen lid maar wil je naast bovenstaande cursussen nog meer trainingen volgen? Leden kunnen kiezen uit 160 cursussen onderverdeeld in 14 thema’s (bekijk het overzicht). Meld je rechtsboven aan via ‘Word lid’.

Ook interessant: