Training | Vergroot je digitale kennis

Zoek op Thema Hulp in de Digitale wereld, Online cursussen
Voor wie Volwassenen en Ouderen
Ontwikkel jezelf Leer

Leer Online en blijf je ontwikkelen

Wil je werken aan je persoonlijke ontwikkeling? De online Bibliotheek stelt gratis online trainingen beschikbaar voor heel Nederland. In totaal kun je kiezen uit meer dan 30 trainingen onderverdeeld in 6 thema’s. Dit zijn de trainingen van het thema ‘Digitaal’.

Vergroot je digitale kennis

• Misschien ben je thuis aan het werk. En moet je veel online doen, zoals overleggen met collega's, videobellen of samen aan documenten werken. In de e-learning 'Bewust online werken' krijg je handvatten en tips over hoe je veiliger en efficiënter online werkt.
  • Of wil je starten met Word of Excel? Volg dan een cursus over deze programma's. Je leert meer over de meest voorkomende handelingen. Zo leg je een mooie basis.
  • Liever meer uit je iPad halen? Ook dat kan! Leer meer over werken met apps en schrijven met de iPad. Kies uit deze e-learnings wat jou aanspreekt en maak je werk en leven makkelijker.

Gratis voor leden en niet-leden

Vraag toegang aan met het formulier hieronder of stuur een app naar 06 11 95 00 21. Zodra het formulier verzonden is, ontvang je binnen één werkdag een e-mail met je inloggegevens.

Word lid & kies uit 160 cursussen!

De bovenstaande trainingen zijn zowel voor leden als niet-leden van de Bibliotheek. Ben je geen lid maar wil je naast bovenstaande cursussen nog meer trainingen volgen? Leden kunnen kiezen uit 160 cursussen onderverdeeld in 14 thema’s (bekijk het overzicht). Meld je rechtsboven aan via ‘Word lid’.

Ook interessant: